אילו משקאות אנחנו יכולים להכין ולהגיש במהלך הארוחה?.

כשאנחנו מחליטים להכין ארוחה, בין אם ךבני המשפחה ובין אם לאורחים, חברים או אנשים אחרים, בדרך כלל אנחנו נוטים לתכנן מה להכין להם מבחינת אוכל. אילו מאכלים נכין, כמה מנות, כיצד נחלק את הארוחה. את נושא השתייה אנחנו פותרים בהחלטה להגיש יין, שתייה קלה או מים.

אך אנחנו יכולים להשקיע גם בהכנת משקאות ייחודים, מה שיהפוך את הארוחה שלנו להרבה יותר מיוחדת, טעימה ואפילו בריאה. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא מדובר בהשקעה מורכבת מדי, אף על פי שזה כן דורש שימוש במרכיבים שונים, ובמקרים מסוימים זה לוקח קצת זמן, אך בסופו של דבר זו יכולה להיות תוספת נהדרת לארוחה. בהנחה ויודעים מה וכיצד להגיש לסועדים השונים.

דוגמא טובה לכך אנחנו יכולים לראות דרך תפריט ריבר. כל מי שרוצה להבין כיצד ניתן לשלב משקאות ייחודים ובריאים עם ארוחה טובה, יכול למצוא בתפריט החברה מגוון אופציות שונות וייחודיות של משקאות בריאים וטעימים אשר אפשר לשתות לצד ארוחות שונות במהלך היום.

אנחנו יכולים לרכוש משקאות דרך ריבר לארוחות שונות שאנחנו מארגנים, אך אנחנו יכולים גם ללמוד כיצד להכין את המשקאות בעצמנו, לרכוש את המרכיבים הנדרשים ואת המכשור ההכרחי, וכך בכל פעם שנכין ארוחה, קטנה או גדולה, נוכל להכין לעצמנו ולשאר הסועדים משקה בריא וטעים.

השאלה היא לא רק כיצד מכינים את המשקאות ומה אנחנו צריכים בשבילם, אלא גם כיצד משלבים אותם בארוחה. כפי שאפשר לראות במתכונים השונים, לא מדובר במשקאות קלים, אלא משקאות שכוללים מגוון רחב של פירות, ירקות, פירות יבשים וחומרים שונים כמו טחינה, ספירולינה, סילאן, ומרכיבים אחרים שיכולים להיות "כבדים" ועל כן צריך להתאים אותם לסוג ולמרכיבים בארוחה.

כיצד מתאימים את המשקאות לארוחה?

תחילה יש להחליט מה אנחנו רוצים להגיש בארוחה, בין אם מדובר במאכלים מבושלים או מאכלים אפויים. בכל מקרה, כפי שאנחנו יכולים להניח, מדובר על מאכלים שכוללים הרבה מאוד פחמימות, ולכן ננסה להפחית את הכמות שלהן במשקאות. מנגד, אם אנחנו לא כוללים רבה חלבונים או ירקות במנות השונות שמוגשות, הן כראשיות והן כמנות משניות, אז נוכל להשתמש במרכיבים מסוג זה במשקאות וכך נספק את כל המרכיבים שאנחנו צריכים. למשל, אנחנו יכולים לייצר משקאות בריאים עם חסה, פטרוזיליה, טחינה, ואפילו עם ביצים.

כמו כן, אנחנו צריכים לדעת באילו ארוחה מדובר. אם מדובר בארוחת בוקר, אז סביר להניח שהמנות עצמן יהיו קלות (חביתות, בורקסים, לחמים, ממרחים וכדומה), הרי שגם המשקאות אמורים להיות כאלה. זה נכון גם לגבי ארוחה בערב, לפני השינה.

לעומת זאת, במסגרת ארוחת צהריים נצטרך להכין מאכלים משמעותיים וכן משקאות עם מרכיבים קצת יותר "רציניים" על מנת שזה יחזיק אותנו עד הערב. בין אם מדובר בשילובים שונים של פירות ובין אם זה כולל מרכיבים נוספים.

 

שתף עמוד:
מס' מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר
loading
×